Bahrein - 1, 2 en ......3 - Reisverslag uit Manamah, Bahrain van Matthijs en Daphne Westra - WaarBenJij.nu Bahrein - 1, 2 en ......3 - Reisverslag uit Manamah, Bahrain van Matthijs en Daphne Westra - WaarBenJij.nu

Bahrein - 1, 2 en ......3

Door: Daphne & Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs en Daphne

14 Januari 2009 | Bahrain, Manamah

hallo allen!
Aan de late kant willen we jullie allemaal een gezond en gelukkig 2009 toewensen (we gooien de vertraging maar even op het tijdsverschil van "hier" met "daar")
We hebben sommigen van jullie in Nederland gesproken en het grote nieuws al verteld, maar voor een enkeling is het nieuwtje nog echt nieuws: We krijgen een kindje!!!!
Zoals helemaal bij ons zal passen: een ara-BIERTJE!!!! (btw: gestolen grapje...)

De uitgerekende datum is eind Juli, net als de mussen hier dood van het dak zullen vallen en het te warm is om boe of bah te zeggen zal het moeten gebeuren, maar zover is het nog lang niet!

Nu even onze verhuizing van Dubai naar Bahrein. Die is ERG voorspoedig verlopen! De nieuwe werkgever van Matthijs, Standard Chartered Bank, heeft een verhuisbedrijf ingeschakeld wat ALLES voor ons heeft geregeld. Op de dag van de verhuizing, we vlogen om 7 uur s avonds, kwamen er inpakkers en die pakten letterlijk ALLES is. Heerlijk zeg! hoefden we dus helemaal ons geen zorgen over te maken, of zelf wat voor te doen! Wij konden ons bezig houden met belangrijke zaken als: waar zullen we even gaan lunchen?
Om een uur of 3 zat alles in een grote zeecontainer op weg naar Bahrein.

We hebben de eerste maand onderdak gehad in een hotel. Best ook wel beetje lekker, maar nu in ons eigen huisje is toch wel nog fijner hoor! We hebben een mooi stekkie gevonden! Een van de twee penthouses op de 10e verdieping van een appartementencomplex met een super uitzicht over een baai en met een balkon van wel 100m2. Bij het appartementencomplex zit uiteraard een zwembad en een gym (maar voor zwemmen is het nu nog te koud)

Op de dag dat we hier naar toe verhuisden waren er weer uitpakkers van het verhuisbedrijf en vliegensvlug waren alle dozen uitgepakt en stond alles op zijn plaats.

We hebben wat fotootjes bijgevoegd om even een indruk te geven.

Groet,
Daphne en Matthijs!

• 14 Januari 2009 - 18:20

Thea En Edgard:

We hadden jullie bericht nog niet gelezen toen we onze e-mail verstuurden.
    Wat een mooi jaar moet het worden, met zijn drietjes in zo'n mooi appartement!
    Veel geluk!

• 15 Januari 2009 - 07:31

Kopie:

Hoi Matthijs en Daphne,

Gefeliciteerd met jullei gezinsuitbreiding. Gelukkig heb je je kapsel aan mij aangepast dus het wordt nog wat met je.
    Groetjes René

• 15 Januari 2009 - 07:33

Annebeth:

Hai hai!

Jullie natuurlijk ook het beste voor het nieuwe jaar!! Beetje laat inderdaad, maar ach: nooit te laat om iemand iets goeds toe te wensen, toch?!
    Gezellig om jullie zo rond de kerst nog even 'live' gezien te hebben. En natuurlijk het goede nieuws over het Arabiertje te horen! Tante Annebeth... Cool!! :-) Stefan en Danique hadden het in de auto in ieder geval nergens anders meer over! Jullie hebben indruk gemaakt haha! En eh.. op die echo is al wel duidelijk te zien dat 'het' de bolle kop van Matthijs met de mooie ogen van Daphne heeft hoor.. Wordt een prachtkind!! Moeten we echt tot juli wachten?? ;-)
    Lieverds, geniet van elkaar, het nieuwe huis, de nieuwe baan en -het belangrijkste- de zwangerschap!! Spreken elkaar snel weer!!

Dikke kus!!

• 15 Januari 2009 - 07:35

Elsbeth:

Hoi,

Super leuk zeg een kindje! Van harte...Ben toch meer van Matthijs met haar! X

• 15 Januari 2009 - 09:50

Fernando:

Hé Toppers,

wat een super nieuws .... dat Matthijs eindelijk z'n haar eraf heeft!! maar nog véél leuker dat jullie een kleintje krijgen en dat in jullie nieuwe fantastische penthouse .... 2009 = topjaar.
    Oh ja Daphne, wat betreft de uitgerekende datum in juli en bevalling, zoals je weet heb ik ook 2 kids en ik vond de bevalling echt reuze meevallen geen centje pijn hahaha
    OK luitjes, goed om te horen dat het zo goed gaat met jullie.
    Groet uit de metropool en poort naar het westen ... Nijkerk!!
    Fernando

• 16 Januari 2009 - 11:07

Henny En Herm:

Hallo Daphne en Matthijs,

Het geweldige nieuws van de komst van de nieuwe wereldburger hadden we (uiteraard) al van de ouders van Daphne gehoord!!
    Een geweldig mooi nieuws!!
    Ja, het zal in juli wel puffen zijn, maar een troost is dat er daar wel meer kinderen geboren zijn, dat komt vast goed!

Jullie zitten wel weer op een prachtig stekkie, het balcon is nog groter als dat van jullie ouders in Spanje. Maar daar kun je ook heeeeeel goed zitten!
    Kortom. jullie gaan vast een super-jaar tegemoet en we volgen het mooi via dit medium.

Groetjes van ons uit IJsselmuiden,

Henny en Herm

• 16 Januari 2009 - 11:41

Willem Bouman:

Van harte gefeliciteerd Matthijs en Daphne!!!
    En veel succes in je nieuwe baan Matthijs.

Willem

• 19 Januari 2009 - 19:32

De Bellen Sittard:

Lieve Daphne en Matthijs,
    Proficiat met jullie "sjeikje" en ook met de prachtige woning, lekker ruim en mooi ingericht. Maak van alles maar het beste in alle opzichten. Heel veel liefs en goeds van Nen - Stan en Vanessa Estelle en GertJan.