weekend! - Reisverslag uit Manamah, Bahrain van Matthijs en Daphne Westra - WaarBenJij.nu weekend! - Reisverslag uit Manamah, Bahrain van Matthijs en Daphne Westra - WaarBenJij.nu

weekend!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Matthijs en Daphne

28 Mei 2009 | Bahrain, Manamah

Even weer wat laten horen, maar wat moeten we dan nu weer vertellen. Echt een "evenement" hebben we niet bijgewoond. Wat dan te vertellen?
Het weekend staat hier weer voor de deur! Heerlijk hoor! Ook als je niet werkt, zoals ik, is het weekend toch anders, denk alleen al aan het feit dat er geen alarmklok om 7.15 uur af gaat...

Afgelopen weekend zijn we donderdag lekker met z'n tweeen bij Trader Vic's wat wezen drinken. Matthijs aan de echt Grolsch biertjes en ik aan een van de heerlijke alcoholvrije cocktails. Wat dat betreft heb ik het hier nog niet zo zwaar met het laten staan van alcohol, want de fresh fruit juices die ze hier serveren zijn echt overheerlijk!
Lekker verfrissend is de combinatie Lemon,Mint-juice, maar je kan ook voor iets heel anders gaan zoals Orange, grapefruit en gember-juice, of wat denken jullie van aardbei, framboos, braam en bes-juice...Stuk voor stuk lekker! Want altijd maar water is op den duur ook niet leuk meer.

Vrijdag hebben we heerlijk uitgeslapen en daarna even naar een van de vele malls geweest om te lunchen en nog te kijken naar een commode (of een andere soort ladekast) waar we straks ons meisje op kunnen verschonen. Bedje staat, kinderwagen is gekocht, maar nu de commode nog. Wat een on-meubelstuk is dat! Nou ja, we zullen er vast een vinden die ons aanstaat...al is het afgelopen vrijdag nog niet gelukt.

Zaterdag, helaas al weer de laatste dag van het weekend hier, zijn we naar de Coral Beachclub geweest. Buiten was het boven de 40 graden, maar ja, je moet wat, dus lekker in de schaduw gelegen en die schaduw afgewisseld met meerdere verkoelende duiken in het zwembad.

Zo lees je dus over een heel gewoon weekend in Bahrein....en er staat er weer een aan te komen. Ben benieuwd of die ons een commode brengt of iets anders wat een vermelding waard is.

liefs,
Daphne en Matthijs

ps: ik zal zeer binnenkort even een foto maken (op veler verzoek) van mijn 32 weken buik en deze dan plaatsen natuurlijk...

• 28 Mei 2009 - 15:26

Liesbeth:

Wat een heerlijk leventje!

Ben echt benieuwd Daph je ziet er vast super uit!

Hoe gaat het met je mannetje?

Liefs Lies

• 03 Juni 2009 - 20:54

Joke & Menno:

Hoi!
    Leuk om te zien dat Matthijs nog wat aan zijn handvaardigheidslessen van de middelbare school heeft... ;-)